Heart, Seats & Yo-Ga!

Stoelyoga in Voorschoten

Bij Upside Down kun je terecht voor yoga, mindfulness, coaching en ontspannende massages/Reiki behandelingen. Alles wat je helpt om je weer lekkerder in je vel te voelen. Wie wil dat nou niet!

Tijdens de Nationale Stoelyogadag worden er diverse workshops gegeven in onze studio, waaronder natuurlijk ook stoelyoga. Andere yogavormen die bij ons op het rooster staan: Aerial yoga, Yin yoga, Easy Flow (Hatha-gebaseerde les), Poweryoga. Regelmatig verzorgen we losse workshops en gastlessen in diverse yogastijlen, maar soms ook workshops die niets met yoga te maken hebben.

Wist je dat ook mensen met autisme, of mensen die om andere redenen sneller last hebben van overprikkeling, heel goed terecht kunnen bij onze studio?

Upside Down heeft een kleine, sfeervolle ruimte in Voorschoten en is ook vanuit de Stevenshof en de Leidse binnenstad goed te bereiken.

Meld je aan voor deelname aan één van de workshops (exacte programma volgt zo snel mogelijk na de zomervakantie). Kun/wil je niet deelnemen, maar wel een bijdrage leveren? Dat kan door dit evenement te delen en door te doneren via onze actie.

Namasté.