Lopen met ons hart

De Van Ewijkies

Het hart is de motor van het leven. De Hartstichting werkt aan concrete oplossingen om ieders hart zo sterk mogelijk te houden, zodat iedereen het maximale uit het leven kan halen.

Stap voor stap en op verschillende fronten tegelijk werken zij aan een hartgezonde samenleving. Dat doen zij samen met medewerkers, patiënten, vrijwilligers, donateurs, zorgprofessionals, wetenschappers en business partners. De ambitie is om hart- en vaatziekten zo vroeg mogelijk te kunnen herkennen, opsporen én zo goed mogelijk te behandelen.

Daartoe financiert de Hartstichting wetenschappelijk onderzoek, geven zij voorlichting en werken zij aan vernieuwing in de zorg en hulpverlening. Voor meer informatie: www.hartstichting.nl

Ik en mijn dochter willen hun steunen bij dit goede werk. Daarom lopen wij voor hun de Dam tot Damloop met als doel zoveel mogelijk geld in te zamelen. Help jij ons hiermee?