Brian’s Dam tot Damloop voor de hartstichting

Dit is de actie van Brian Poldermans

( Dam tot Dam pakket 2019 )

Ruim 4 jaar geleden ben ik in aanraking gekomen met het werk van de Hartstichting. Bij ons zoontje, toen 3,5 jaar oud, was een ASD II, een gat in de wand tussen de rechterboezem en de linkerboezem van het hart, geconstateerd. Na een (mislukte) hartcatheterisatie volgde een (succesvolle) open hartoperatie. De voorlichting van de Hartstichting, voor zowel ons, als voor onze zoon, hebben wij als zeer prettig ervaren.

Tijd om iets terug te doen....

Naast het lopen van de jaarlijkse collecte tijdens de hartweek, ga ik dit jaar voor Hartstichting meedoen aan het grootste hardloopevenement van Nederland: de Dam tot Damloop!

Sponsor je mij en de Hartstichting?